pamięć usb

johannes johannes w pf.pl
Pon, 3 Sty 2005, 18:14:17 CET

Tomasz Grobelny wrote:

>Mam czytnik pamięci (iTec-dla pamięci SD) i próbowałem na niego nagrać obraz
>płyty (RescueCD-tak w ogóle to ma to prawo wystartować?) za pomocą dd ale po
>kilku sekundach system zwisł (reset). Pisałem na urządzenie /dev/uba1.
>
>Tomek

czy próbowałeś go nagrać właśnie na karcie secure digital ?
Bo jeśli tak to może być to niemożliwe gdyż jak tu piszą:
http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_digital
mianowicie:
 Access to the SD card standard is restricted to members of the Secure
Digital Card Association, who must must pay licensing fees and sign a
non-disclosure agreement that prohibits open source
<http://en.wikipedia.org/wiki/Open_source> drivers
<http://en.wikipedia.org/wiki/Device_Driver>
ale jeśli nie mam racji niech ktoś mnie poprawi