pamięć usb

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 3 Sty 2005, 18:26:49 CET

Dnia pon 3. stycznia 2005 18:14, johannes napisał:
[...]
> czy próbowałeś go nagrać właśnie na karcie secure digital ?
> Bo jeśli tak to może być to niemożliwe gdyż jak tu piszą:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_digital
> mianowicie:
>  Access to the SD card standard is restricted to members of the Secure
> Digital Card Association, who must must pay licensing fees and sign a
> non-disclosure agreement that prohibits open source
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Open_source> drivers
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Device_Driver>
> ale jeśli nie mam racji niech ktoś mnie poprawi

Może to i prawda, ale chyba nie do końca, bo np. ja mam w laptopie czytnik
kart SD (i innych), który działa mi jako usbstorage i nie miałem z nim
żadnych problemów, zarówno przy odczycie jak i zapisie karty SD (mam w
cyfrowej "małpce"). Dostęp do specyfikacji SD jest może zamknięty, ale samo
urządzenie czytnika już ma "standardowy" interfejs.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498