Brak klawiatury po starcie.

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 3 Sty 2005, 23:06:01 CET

(Mon, 3 Jan 2005 22:50:42 +0100 (CET)) Paweł Gołaszewski
<blues w pld-linux.org>:

> Mam problem na jednej z maszyn ze zwykła klawiaturą PS2.
> Mianowicie - po starcie przestaje ona reagować. Jakby całkowicie nie
> było,  nawet diody nie działają.
> Próbowałem różnych modułów, nawet jakiejś klawiatury newton-a, ale nic z
> tego.
>
> Sytuacja jest o tyle dziwna, że przy starcie sama klawiatura chodzi, bios
>  działa, lilo chodzi, dopiero w którymś momencie startowania przestaje
> działać, nie jestem w stanie określić kiedy dokładnie... Niemniej - port
> i  sama klawiatura są sprawne.
> Dwie bardzo podobne maszyny działają bez zastrzeżeń.

> [...]

Mam tak po starcie GDM, działało prze jakiś czas dobrze, ale od klku dni po
starcie gdm mam martwą klawiaturę, nie wyczaiłem o co tu chodzi, wyłączyłem
gdm.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User