[OT} Dostęp do internetu

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 3 Sty 2005, 23:41:06 CET

Dnia wto 28. grudnia 2004 08:32, Andrzej [cie783] napisał:
> Zdarza się też AP'kom prod. Planet i Linksys.  Sądzę że ma na to wpływ
> konfiguracja sieci - zauważyłem na przykład że dwa WAP11 pracujące jako
> AP - APC wieszają się 10x częściej niż te same pracujące w trybie
> "bridge". Jak często pada łącze ?

Czy często - dokładnie nie odpowiem bo więcej mnie w domu nie ma niż jestem
ale zazwyczaj mam okazję namierzyć taki pad w święta czy inny rekreacyjny
dzień - a wywalenie sieci gdy już mam troche czasu strasznie mnie denerwuje.

Takie zwiechy meldują mi też sąsiedzi a ponieważ nic nie umieją opisać (nawet
pinga na bramę nie chce im sie puścić) to nie wiem jak do tego podejść.

Miesiu

--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b