Brak klawiatury po starcie.

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 4 Sty 2005, 08:30:23 CET

Andrzej Zawadzki napisał(a):
> Heh, mam w firmie serwer HP, który ma swoją klawiaturę i ani myśli z
> byle klawiszami współpracować! Firmową chce ;-)
> (Oczywiście klawiatura ta z byle PCtem działa)
Niedalej jak dwa dni temu walczylem z maszyna HP, na ktorej nie dzialala
klawiatura z zestawu. Po uruchomieniu komputera migala sobie diodami raz
na sekunde. Klawiatura podpieta do innego sprzetu (Squadack) dziala bez
zarzutu. Klawiatura NoName podpieta do sprzetu HP tez dziala bez
zarzutu. Ot taki zwierz dziwny ten HPek co nawet i ze swoim wlasnym
firmowym sprzetem nie chce dzialac ;>

Pozdrawiam
Beorn