Brak klawiatury po starcie.

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 4 Sty 2005, 08:49:24 CET

On Mon, Jan 03, 2005 at 11:14:34PM +0100, Przemysław Iskra wrote:

> Zdarzyło mi się coś takiego pod vmware (emulowana klawiatura PS2).
>
> raczej może to nie wina sprzętu...

u mnie od czasu do czasu też klawiatura nie reaguje, GDM można
obsługiwać tylko myszką. Jedyne co wtedy robię to włączam wybierałkę
xdmc (czy jak to się nazywa) i ją opuszczam. GDM się restartuje i jest.
OK.

bajcik
--
Krzysztof Garus