samba-client

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 4 Sty 2005, 16:12:09 CET

Dnia 04-01-2005, wto o godzinie 13:13 +0100, Marek Wojtaszek napisał(a):

> Czy spotkał się ktoś z takim problemem, że mając jako serwer samby
> versje 3.0.10 PLDową a klienta 3.0.9(w tym przypadku SuSE) czekał
> bardzo długo na zapis danych na podmountowanym systemie plików? (trwa
> to kilkadziesiat sekund) Jesli korzystam z klienta pldowego to wszysto
> jest OK natomiast jesli wezme inny to zapisywanie danych konczy sie
> kilkudziesto sekundowym "zamrozeniem" serwera. Czy ktos juz widzial
> cos takiego? Wie w czym problem?
kurcze znowu mi wysiadła szklana kula :/
(podaj konfigi tych samb na przykład, moze tam przyczyna tkwi - miałem
coś podobnego przy stawianiu domeny nt kiedy chodziło o podpisywanie
transmisji )

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl