Problem a alsa? Problem z mikserem?

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Wto, 4 Sty 2005, 16:53:22 CET

Dnia sobota 25 grudzień 2004 23:25, Piotr Budny napisał:

> Ja też próbowałem testować ustawienie na plikach z także:
> http://download.cinenow.com/vobtrailers, ale niestety także wydawało się
> że są źle nagrane (pod windoza również).
> Brakuje mi właśnie czegoś takiego, jak mają sterowniki dla windows...
> testu każdego głośnika z osobna.
> Niestety ciągle jestem przekonania, że 5.1 w ALSA działa jak chce.
1. speakertest z alsy
2. sciagnij sobie VOB'y z intrami Dolby Surround. W 'Rain' na pewno jest
'przelot po glosnikach'
A te wmv:
   pcm.ch51fix {
        type route
        slave.pcm surround51
        slave.channels 6
        ttable.0.0 1.0 # left front
        ttable.1.1 1.0 # right front
        ttable.2.4 1.0 # left rear
        ttable.3.5 1.0 # right rear
        ttable.4.2 1.0 # center
        ttable.5.3 1.0 # LF
   }

--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871