Problemy z jajkiem 2.6.8-4

SkinU skinu w jedynka.org
Wto, 4 Sty 2005, 19:01:00 CET

Witam, moje pierwsze wypociny na liście :)
mialem problemy z nowym kernelem który pojawil sie na ftp.
Po restarcie otrzymylwalem komunikat "unknown-block" i sie sypalo wszystko..
pomoglo przerobienie initrd - trzeba bylo dodac moduly mbcache
(parametrem --preload czy jakos tak) i ext2 (--with=)..
pisze i dla ogolnej informacji bo byc moze ktos taki problem ma a nigdzie w
necie nie znalazlem akurat takiego rozwiazania.. To jakis blad w samej
paczce z kernelem czy po prostu glupi jestem? aha.. uzywalem lilo.. wszyscy
mowia ze problem ten dotyczy tylko gruba ktory podobno nie radzi sobie z
modulowymi kernelami..