Brak klawiatury po starcie.

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 4 Sty 2005, 19:35:51 CET

Dnia poniedziałek 03 styczeń 2005 22:50, Paweł Gołaszewski napisał:

> Sytuacja jest o tyle dziwna, że przy starcie sama klawiatura chodzi, bios
> działa, lilo chodzi, dopiero w którymś momencie startowania przestaje
> działać, nie jestem w stanie określić kiedy dokładnie...

Ja mam cos podobnego, ale z klawiatura na USB.

Tez na poczatku dziala, w lilo moge system wybrac, a potem nagle przestaje.
Tez nie wiem jak to diagnozowac.
Do komputera mam podlaczonego KVM firmy ATEN http://tinyurl.com/3jhll
Mam dodane do /etc/modules
usbmouse
usbkbd
Moze to od tego, ale ja nie mam pojecia.
W sumie nie przeszkadza mi to za bardzo, loguje sie na niego z drugiego
komputera i restartuje hotpluga :-).

Pozdrawiam
Pawel