Kilka problemow

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Czw, 6 Sty 2005, 11:48:53 CET

Witam,
Uzywam sobie ostatnio ion (20040729) i chcialbym uruchomic kilka sesji
xosview z roznymi parametrami, tzn jedna tylko z wykresem cpu, inna z
wykresem sieciowym itp. mam zrobione w ion ramki, nazwane (cpuload,
memload, netload, diskload - w tych maja byc xosview). Naturalnie
chcialbym uruchamiac te aplikacje zaraz przy starcie. Problem pojawia
sie przy konfiguracji kludges.lua. Rozpoznawanie okien zrobilem po
tytule, czyli uruchamiam `xosview {opts} -title {string}`. O ile po
starcie faktycznie okna sa wylapywane to pakowane sa do ostatniej ramki
jaka byla skonfiurowana w kludges.lua. Ktos ma pojecie dlaczego tak
jest?

druga sprawa, pomyslalem ze mozna uruchomic xosview z -name aby zmienic
instance okna na jakis tam, ale ...

[~] xosview -name test
Error:  Couldn't find 'samplesPerSec' resource in the resource database!

Z mana xrdb niespecjalnie wyczytalem co mam z tym zrobic i czy sie da.
Jesli komus to ulatwi to w zalaczniku kludges.lua i workspaces.lua.

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl