konqueror i zdjęcia.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pią, 7 Sty 2005, 19:26:09 CET

Cześć!

Niedawno zostałem poproszony o sprawdzenie aparatu cyfrowego. Marki nie
pamiętam, ale wiem, że podobno jest reklamowany w telewizji, jako
nadający się do noszenia w kostiumie kąpielowym.
Podłączyłem aparat do portu USB 2.0, uruchomiłem LiveCD 0.95 i hotplug
wykryło aparat bez problemu. Zrobiłem zdjęcie, które wyświetliło się w
Konquerorze, czyli test wypadł pomyślnie.
Przy okazji zaciekawiła mnie jedna rzecz, stąd pytanie:
Dlaczego po zrobieniu kilku zdjęć i mimo wyświetlenia ikon kilku różnych
plików, po ich otworzeniu zawsze wyświetlało się zdjęcie wykonane jako
pierwsze.
Test ponowiłem i działo się tak samo, więc nie był to przypadek.

pozdrowienia
wojtek
--
konwalie(at)by.onet.pl + + Jabber ID: wojtek_germ(at)jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505