Wine + Samba

Zbigniew Kosowski kosowskz w wp.pl
Pią, 7 Sty 2005, 19:17:37 CET

Na stronach www.winehq.com w dziale features znalazłem coś
takiego:

"Wine Allows Windows program to interface with:
!!!  Networks (TCP/IP and IPX) !!!!!"

Czy komuś udało się skleić w całość Wine i Sambę? Taki duet
byłby WindowsServerKiller.

Wiem że już o to pytałem, ale niewiele się dowiedziałem.
Czy można wspópracować z programami windowsowymi pracujacymi pod
Wine przez siec? Z klientem windowsowym
Teoretycznie to jest możliwe moim zdaniem, jeśli by zainstalowac
program windowsowy pod Wine i wyszerować to co trzeba w Sambie.
Tylko ta współpraca między procesami i RPC mogą narobic problemów

Ma ktoś doświadczenie w tej dziedzinie?

Zbigniew

"Wiosna, lato, jesień, zima i... wiosna" w kinach od 7 stycznia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D24902&sid=296