statystyka

Szymon Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 7 Sty 2005, 21:32:22 CET

7 stycznia 2005 (21:25:12) Adam Zaleski napisal:

> nooo tak ale rrd tool ci nie pokarze ile masz
> wysłanych / odebranych bajtów przez okres
> powiedzmy  od 7 stycznia 2001.

Koleś - rozwalasz mnie - najpierw nieprecyzyjne pytanie, a potem
dostajesz odpowiedź wskazującą na lstat jako program, który to
realizuje i oprócz tego inne programy z tej dziedziny, a ty ignorujesz
lstat i przyczepiasz się do dodatkowych propozycji.

Prawidłowe zachowanie jest mail w stylu:
"Lstat spełnia moje oczekiwania - dzięki za pomoc"
albo przynajmniej sprecyzowanie czego oczekujesz (opisanie
funkcjonalności). Albo napisz do wróżki.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon Kochański      trasher @ void.univ.gda.pl       (