cups + OKI B4350 na sterownikach generic/PCL6

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 8 Sty 2005, 19:27:44 CET

Dnia 08-01-2005, sob o godzinie 18:13 +0100, Tomek napisał(a):
> Mam pewne pytanko w zwiazku z ze zainstalowalem sobie drukarke OKI 4350
> na cupsie, ale zauwazylem ze drukarka dukuje znacznie wolniej na linuxie
> niz na windowsie.
> Gdy daje jej obrazek do wydrukowania to pierw zastanawia sie z 1 minute
> a dopiero pozniej zaczyna drukowac, na windzie robi to odrazu.
> O co chodzi???
> Jakies ustawienia???
>
> Poradzcie mi !!!

moze tak wpierw podrzuciłbyś jak masz ją skonfigurowaną i co w logach
jest raczej na tak postawione pytanie trudno jest odpowiedziec
(no chyba ze ktoś akurat tego modelu używa)

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl