cups + OKI B4350 na sterownikach generic/PCL6

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 8 Sty 2005, 20:28:37 CET

Dnia sob 8. stycznia 2005 18:13, Tomek napisał:
> Mam pewne pytanko w zwiazku z ze zainstalowalem sobie drukarke OKI 4350
> na cupsie, ale zauwazylem ze drukarka dukuje znacznie wolniej na linuxie
> niz na windowsie.
> Gdy daje jej obrazek do wydrukowania to pierw zastanawia sie z 1 minute
> a dopiero pozniej zaczyna drukowac, na windzie robi to odrazu.
> O co chodzi???
> Jakies ustawienia???

Chyba nic nie zmienisz ponieważ  cups najpierw przelicza całą stronę na raster
i dopiero niejako kopiuje plik na drukarkę a winda drukuje od razu po kawałku
jak tylko ma już coś przeliczone.

Miesiu

--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b