pldconf mnie zawiodlo

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Nie, 9 Sty 2005, 08:00:00 CET

>    Wpakowalem się w male klopoty. Na moim laptopie przy pomocy pldconf
Która wersja pldconf? Najnowsza to 0.3.15.

> zainstalowalem srodowisko graficzne. Całosc przebiegla bez problemow. Ale po
Musisz podać konkretniej o co chodzi:
1. Zainstalowałeś czy skonfigurowałeś?
2. Chodzi o Xserwer (X.sh) czy konfigurację klientów (xfwm4 & friends w
desktop.sh)?
3. Jaka wersja X - XFree86 czy X11. Jeżeli konfigurujesz desktop to,
który desktop i jakie wersje klientów (xfwm4 & friends) masz
poinstalowane?

> restarcie na ekranie zobaczylem jedynie bochomazy, z ktorymi nic nie
> da sie zrobic. Lilo laduje sie jeszcze spoko. System stoi bo moge sie
Możesz opisać te bochomazy? Włączył się Xserwer? Włączyły się jakieś
programy i to one wygenerowały bochomazy?

> logowac do niego z terminala.  Teraz pytanko co zrobic. Najchetniej
> bym powrocil do dawnego stanu, ale nie wiem jak to zrobic, gdzie
> szukac logow..? Ewentualnie jak to dokonczyc aby bylo dobrze.
Jeżeli problem polega na tym, że config X jest niepoprawny, to możesz
spróbować wygenerować nowy przez X -configure.

pldconf to proste skrypty w shellu. Możesz zajrzeć do kodu przez
przycisk [ Pokaż źródło ] i samemu spróbować wykonać po kolei te same
operacje i coś na podstawie wyników wywnioskować.

Karol