Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Nie, 9 Sty 2005, 11:37:47 CET

Witam!

Użytkownik Tomasz Buziak [uho] napisał:
> ale nie znasz dnia ani godziny, kiedy ktorys z pakietow albo ich cala grupa
> przestana dzialac prawidlowo, mimo tego ze sa z main,
> oczywiscie nikogo nie chce obrazac, tylko mowie o konsekwencji z ktora trzeba
> sie liczyc

Oj nie mogę się tutaj z Tobą zgodzić. To PLD które zostawiłem, a to PLD
do którego wróciłem to dwa różne PLD, można powiedzieć - skok wersji, ja
jestem bardzo zadowolony, w porównaniu z tym co było to niebo, a ziemia.

Zdrówko.

--
  . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemysław Stanisław Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |