Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 14:20:39 CET

Tomasz Buziak [uho] wrote:

> uzywam ra od wersji niestabilnej na kilku serwerach, ciagle aktualizujac system,
> wiekszych wpadek nie zauwazylem, jakby byly jakies powazniejsze to bym napewno
> zapamiatal, wielokrotnie przy nowych instalacjach zastanawialem sie nad ac, ale
> konczylo sie na ponownym instalowaniu ra + jakis kernel 2.4.x, (moze to tylko
> zbieg okolicznosci!)
>
> teraz juz nie sledze ac tak jak wczesniej, ale mowiac o wpadkach ac mialem na
> mysli, ciagle niedorobki kernela, samby, apacha, php itp. bledy po jakims

Hmm Fakt, że czasem można tak nawalić patchy w pakiecie z distro, że coś
się roz... ale... miałem ostatnio cholerne problemy z sambą i zacząłem
troszkę śledzić bugzillę i co? Sama samba jest po prostu zwalona i nie
wierzę, że jest jakaś distro, w której działa prawidłowo ;-) Teraz mam
zainstalowaną wersję 3.0.11pre1 i problemów (jak na razie) brak. Czego o
3.0.10 powiedzieć nie mogę (a niby stabilna) ;-)

Reasumując - nie wszystkie błędy wynikają z błędów w PLD.

--
Andrzej Zawadzki