Problemy ze squashfs-2.1-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 9 Sty 2005, 16:24:47 CET

Dnia niedziela, 9 stycznia 2005 15:55, Wieslaw Kierbedz napisał:
[...]
> [...]
Tak. Aktualizowałem, ale nie pomogło. Co więcej, wyszło mi, że to nie ma
znaczenia. Bo potem tylko podmieniłem mksquashfs na dysku lokalnym (na
ROOTFS live'a dalej było 2.1-1) i zadziałało.

> Upst - jeszcze kernela , także w isolinux i moduły w initrd też mam z
> 2.6.10. Ale bezpośrednio właśnie powyższy  ruch pomógł.
Zaraz spróbuję.

Póki co - napotkałem inny problem. Mianowicie nie mogę zabootować
wyprodukowanej płytki na starej Toshibie (modelu nie pamiętam, jeszcze z
procesorem K6-2/333Mhz). Prawdopodobnie kwestia modułu IDE - tam jest coś
co chodzi prawdopodobnie tylko na sterowniku ogólnym (ide-generic). W
każdym razie, jak dochodzi do wykrywania CD-ROM-u, to wypisuje, że nie może
znaleźć napędu i koniec.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\