Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 9 Sty 2005, 17:08:30 CET

On Sun, 09 January 2005 14:45:30 +0100, havner wrote:

> [...]

[...]

> kwestia glibc z ntpl, przebuduj X11-driver-nvidia, jak bedzie
> kernel skonczony to bedzie komplet.

  I dopiero wtedy, gdy będzie ten komplet, to powinien trafić do Ac Main,
a na razie glibc mógł spokojnie czekać co najwyżej w Ac Ready.
  Po tym co się dzisiaj stało na pewno znowu przybyło ludzi, którzy łażą
po różnych grupach w Usenecie i marudzą, że PLD po upgradzie nie wstaje.
  Nic nie rozumiem. Czy ktoś tu w PLD robi za piątą kolumnę? Ale po co?

--
Dariusz Laskowski                 Myślę, że nasi politycy, wbrew temu, co się
darlas at post.pl                 o nich mówi, mają umiejętność inspirowania