Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 9 Sty 2005, 19:20:22 CET

On Sun, 09 January 2005 18:02:17 +0100, Adam Gołębiowski wrote:

> A jeśli chodzi o sytuację, w której grupa użytkowników używa konkretnego
> speca i nie ma go na naszym FTP - jeśli licencja pozwala nam na
> dystrybuowanie tegoż, rozsądnym wydaje się zgłoszenie tego. Nie jest
> problem dla mnie (czy innych uprawnionych osób) wykonanie
> 'make-request.sh plik.spec'.

To przy okazji... Nie mam pojęcia czy inni takich rzeczy używają,
ale na moim desktopie działają np. revelation i gnome-commander.
O tego drugiego, to aż się dziwię, że żaden luser nie marudzi,
bo IMHO powinien być całkiem popularny - wygląda, wypisz wymaluj,
jak Windows Commander. :-)

--
Dariusz Laskowski                    Środki antykoncepcyjne nie zwiększają
darlas at post.pl                    ogólnej szczęśliwości. Trzymałem