Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 20:10:32 CET

Wojtek Hojda wrote:
> I teraz tak. Zgadzam się w 100% z tym, że siłą PLD (dlatego ja na
> przykład zainteresowałem się tą dystrybucją) jest to, że na serwerze FTP
> pojawia się dużo paczek. I nie trzeba wielu potrzebnych programów
> budować samemu ze żródeł, co poniekąd wkurzało mnie w innych distro, do
> których trzeba było szukać po sieci interesujących mnie programów. Tutaj
> w zasadzie wszystko jest. Ale jeszcze więcej jest w cvs.
> I dochodzę do sedna sprawy. Mam już kilkanaście paczek zbudowanych
> samemu z cvs'a, moi znajomi kolejnych ileś tam i wymieniamy się nimi w
> [...]

Taka opcja działać NIE może - zaufasz "byle komu"?
Co do "samobudowania" - nie martw się - budowanie nie obciąża
developerów ;-) - Bardziej RMa...
Z "samobudowania" są też profity (tak mi się wydaje) dla samej distro:
ktoś zaczyna sam budować, poprawiać, podsyłać błędy (choćby głupie
BuildReq), a z czasem coś więcej...
To zawsze jakaś nauka i to jednak coś innego niż emerge w gentoo ;-)

BTW. Jak coś jest w CVSie, a nie ma na ftp to może napisz na listę, a
Ktoś władny puści na buildery, a RM przeniesie na ftp :-)

--
Andrzej Zawadzki