Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 20:49:42 CET

Andrzej Zawadzki wrote:

> BTW. Jak coś jest w CVSie, a nie ma na ftp to może napisz na listę, a
> Ktoś władny puści na buildery, a RM przeniesie na ftp :-)

Tak powinno być w zasadzie, ale
1. SOD#1
2. "Jak już zrobię sam i mam, to po co zawracać głowę"
3. "Zanim ktoś to puści na buildery i RM da na ftp, to zrobię sobie sam"
i patrz p.2

Mnie chodziło o to, że jak ktoś to robi dla siebie, to podrzuci i ktoś
inny już nie będzie musiał budować, a ci co nie potrafią sobie zbudować
(a są też tacy userzy w PLD) będą mieli gotowe. Będzie szybciej i
więcej. Ale jak już pisałem, są dwa argumenty, które mnie przekonały, że
to nie do końca jest realne...

pozdrawiam
Schem