Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 21:18:49 CET

On Sun, Jan 09, 2005 at 05:40:47PM +0100, Tomasz Buziak [uho] wrote:

> swieta prawda

Prawda prawda ale praktyka wyglada inaczej. Nie mam poteznej
infrastruktury zeby wszystko wylapywac, a nawet jak potrafie nie o
wszystkim moge pomyslec. Ftpem zajmuje sie _sam_ i jestem dzis po
nieprzespanej nocy z tego powodu. Chcesz sie zamienic?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org