Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 22:17:05 CET

Andrzej Zawadzki wrote:

> [...]
> zrobił, nie jest sam do końca pewny, zapomniał o STBR itp, Ty
> budujesz, Tobie działa - wysyłasz list (czytaj - robisz coś dla
> innych!!) z prośbą o zbudowanie, pojawia się na ftpie i... i inni (a
> prawdopodobnie będzie ich sporo) mają już możliwość przy pomocy poldka
> (o którym też pisałeś) wzbogadzić swój system o dany pakiet.
> Zatem:
> ODP pkt 2: nie wydaje mi, że będziesz zawracał głowę "na daremno"
> ODP pkt 3: za dwa dni Ty będziesz potrzebował pakiet, na który akurat
> ktoś dziś wysłał zapotrzebowanie... To tak w ogólności...

Wszystko prawda, tylko problem polega na tym, że jak już sobie zbuduję,
czyli mam, to cel osiągnięty i po zawodach, prawda? ;) tak pomyśli spora
część userów.
Bo ci, którzy statystycznie byliby tak dowcipni, że nie powinno się im
ufać, to na pewno po zbudowaniu sami sobie, mają resztę w d...  i co za
tym idzie pakiet z punktu 3 zrobią sobie również sami.
Mnie się rozchodziło o jakiś system, którego już nie bronię z wiadomych
względów, w którym przyspieszy się powstawanie pakietów i umieszczanie
ich na ftpie bo w gotowych paczkach i fantastycznie prostym sposobie ich
instalacji tkwi fenomen PLD.
Ale oczywiście nie widzę problemu, będę czasem pisał z prośbą jeżeli coś
u mnie zadziała (Mozilla-Firefox-1.0 działa na przykład bez zarzutu),
wtedy może tzw Ktoś znajdzie czas i zbuduje a RM w swej łaskawości
wrzuci na serwer :) A w tym czasie iluś takich jak ja zrobi sobie samemu
i zapomni. Czyli zostanie jak do tej pory ;)

Ad. Artur Flinta

Nie, ale ile razy na liście padła SOD#1 ;)

I tu jest racja. A co pokaże rzeczywistość to pokaże :)

To jest, jak pisałem wcześniej, drugi z argumentów ;)

pozdrowienia
Schem