Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 9 Sty 2005, 22:25:48 CET

It seems like on Sunday 09 of January 2005 21:18, havner typed:

> Prawda prawda ale praktyka wyglada inaczej. Nie mam poteznej
> infrastruktury zeby wszystko wylapywac, a nawet jak potrafie nie o
> wszystkim moge pomyslec. Ftpem zajmuje sie _sam_ i jestem dzis po
> nieprzespanej nocy z tego powodu. Chcesz sie zamienic?

Wybacz, ale co ma infrastruktura do przesunięcia z ready do main tylko
części z zależnych pakietów?
Rozumiem, że to był wypadek, a nie brak konsekwencji przy podejmowaniu
decyzji?
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php