Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 9 Sty 2005, 22:36:27 CET

It seems like on Sunday 09 of January 2005 20:49, Wojtek Hojda typed:
> Mnie chodziło o to, że jak ktoś to robi dla siebie, to podrzuci i ktoś
> inny już nie będzie musiał budować, a ci co nie potrafią sobie zbudować
> (a są też tacy userzy w PLD) będą mieli gotowe. Będzie szybciej i
> więcej. Ale jak już pisałem, są dwa argumenty, które mnie przekonały, że
> to nie do końca jest realne...

A co stoi na przeszkodzie w samodzielnym wystawieniu takich pakietów wraz z
indeksami poldka? IIRC po rozpoczęciu prac na Ac, gdy sama wersja 2.0 nie
miała jeszcze żadnych kształtów, a 1.0 już było mimo wszystko przestarzałe
takie zachowanie było bardzo popularne, do tego stopnia, że nawet
powstawały listy takich FTP-ów, z których można było ściągać jakieś zbiory
nieoficjalnych pakietów.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php