Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Nie, 9 Sty 2005, 23:53:10 CET

Cytowanie havner <havner w smtp.kamp.pl>:

> Prawda prawda ale praktyka wyglada inaczej. Nie mam poteznej
> infrastruktury zeby wszystko wylapywac, a nawet jak potrafie nie o
> wszystkim moge pomyslec. Ftpem zajmuje sie _sam_ i jestem dzis po
> nieprzespanej nocy z tego powodu. Chcesz sie zamienic?

rozumiem, chcialem tylko zwrocic uwage na pewne fakty, ktore nie raz potrafia
zabolec, tak jak mnie zabolalo po dzisiejszym upgradzie,
teraz siedze i placze, polowe systemu mi sie sypie, nie wiem co robic, od czego
zaczac naprawiac, instalowac system od nowa, bez sensu :( !!!,
fart! ze zrobilem to w domu, gdzie mam jeszcze windowsa :S, bo w robocie bym
zablokowal sobie prace na kompie w ten sposob

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer