Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 10 Sty 2005, 14:02:57 CET

On Mon, 10 January 2005 07:26:25 +0100, havner wrote:

> ZADEN DOWNGRADE NIE JEST POTRZEBNY!

> potrzebujecie tylko tloswej nvidii

U mnie jeszcze zbuntowała się taka mała popierdułka z paczki gnome-network:

$ gnome-netinfo
*** glibc detected *** free(): invalid pointer: 0xbfffcc00 ***

--
Dariusz Laskowski                 Zastanawiam się, czy nie najwyższy to czas,
darlas at post.pl                 by powołać Ligę Obrony Instalacji Linuksa