Grafika sis

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w isonews.pl
Pon, 10 Sty 2005, 14:45:38 CET

On Mon, 10 Jan 2005 13:52:47 +0100
Mariusz Nowak <neu_mann w poczta.onet.pl> wrote:

> Mam grafikę:  VGA compatible controller: Silicon Integrated Systems
> [SiS] 65x/M650/740 PCI/AGP VGA Display Adapter

http://www.winischhofer.at/linuxsisvga.shtml

Ten pan od jakiś 3 lat rozpracowuje układy graficzne SiS'a. Zapewne
wszystko co potrzebujesz znajdziesz u niego na stronie. Od jakiegoś czasu
większość rzeczy została już włączona i do kernel'a i do x.org ale tu będziesz
miał´najbardziej aktualne.

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło lcf<at>affils<dot>com   |*