błąd w openoffice-1.1.3-3

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 10 Sty 2005, 16:42:56 CET

On Mon, Jan 10, 2005 at 12:32:41PM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> witam
> dla openoffice-1.1.3-3

Uff, udało mi się przenieść OO 1.1.2-3 przy pomocy tar'a i działa.

Tzn dane mozna do arkusza zaciągać.

Uf.

Błąd z 1.1.3-3 powtarzalny za kazydm razem.
Narazie nie znam rozwiązania na moją przypadłość.

abram.

ps: trzeba by mi sie zapisać do timu który sprawdza pakiety
ale co gdzie jak to nie wiem.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba