udev i grafika

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 10 Sty 2005, 19:21:12 CET

Dnia poniedziałek, 10 stycznia 2005 19:03, Andrzej Kobylański napisał:
> Witam wszystkich.
>
> Jak dobrze rozumiem w pliku /etc/udev/permissions.d/50-udev.permissions
> ustawia się prawa dostępu do poszczególnych plików z /dev. Wszystko niby
> działa z jednym wyjątkiem. Plik /dev/dri/card0 nie reaguje i już. prawa
> ustawione są tak:
> dri/card0:root:users:0666
> a plik wygląda tak:
> crw-rw----  1 root root 226, 0 2005-01-10 18:16 /dev/dri/card0
> przeglądałem logi i nic ciekawego nie znalazłem. Był tam wprawdzie jakiś
> wpis z grsec ale to chyba nic wspólnego nie ma.
> [...]

To się ustawia z poziomu /etc/X11/xorg.conf. Dołóż taką sekcję:

Section "DRI"
       Mode    0666
EndSection

ewentualnie sprawdź, czy nie masz gdzieś (na końcu?) takiej zakomentowanej i
odkomentuj.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\