pingi

Adam Zaleski netlest w dione.ids.pl
Pon, 10 Sty 2005, 23:54:52 CET

Witaj Artur,

W Twoim liście datowanym 10 stycznia 2005 (23:51:02) można przeczytać:

> Prawdę mówiąc, to tyle co Ci powiedziałem, to wiem po lekturze kodu
> źródłowego pinga;)
> Hmm, możliwe, że cuś nie tak jest z łączem, może masz jakieś dziwne
> regułki iptables, które zmieniają co n-ty pakiet... Dość ciężko jest
> cokolwiek konstruktywnego stwierdzić, ale jedno jest pewne - pakiety
> dochodzą zmienione, a tak być nie powinno.

Hmm z iptables mam tylko regolke przekierowujaca ruch na squida:

/usr/sbin/iptables -t nat -A PREROUTING -i eth1 -p tcp --dport 80 -j REDIRECT --to-port 8080
/usr/sbin/iptables -t nat -A PREROUTING -i eth1 -p tcp --dport 21 -j REDIRECT --to-port 8080

nic wiecej nie ma. to dsl z tpsa. dzwonilem powiedzieli ze jest
niby ok.

---
pozdrawiam
a.z.