[OT] Dwa łącza i routing

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 11 Sty 2005, 07:18:48 CET

Jacek Rzęsista wrote:
[...]

>Hmm, mnie działało, ale tak jak pisałem kulawo - zwłaszcza ftp i p2p.

A to ciekawe - bo mi nie ruszyly w ogole polaczenia z nata tylko lokalne.

>O ile pamiętam julian o tym pisał - muszą być różne bramy :)

Co nie zmienia faktu ze bardzo fajnie by bylo zeby dzialalo :(
[...]

>Ja na szczęście mam tepsę ;) Tu bramy są różne.

Wlasnie czekam na dwie dodatkowe tepsy (jedna juz jest) i zastanawiam
sie jak wytlumaczyc klientom ze wsadzenie dodatkowej sieciowki do
routera wiaze sie z koniecznoscia jego wylaczenia a tym samym przerwania
szlachetnej dzialalnosci koozy, osla i innych zwierzat domowych...

> Tak a'propos dodałem tego
>pacza do kernel24.spec - kernel 2.4.28 - jest tam również branch dla RA. Ja w
>tej chwili używam 2.4.26 dystrybucyjny przekompilowany z dodaniem tego pacza,
>działa wyśmienicie. Natomiast 2.4.28 nie chciał mi wstać po zbudowaniu - nie
>mam dokładnie komunikatu - bo serwer stoi na drugim końcu Polski, więc tylko
>to co człowiek mi przedyktował przez telefon - coś tam było nie tak z namedem
>i skbuf.c .........

Na razie (puk puk) dziala wiec nic juz nie zmieniam, co prawda jestem w
tej lepszej sytuacji ze router stoi w szafie pietro nizej ale z
doswiadczenia wiem ze wylaczenie go na dluzej niz 5 minut oznacza
totalne zablokowanie wszystkich telefonow :)

ethanak