segfault w mplayer

Roman Werpachowski rwerp w gazeta.pl
Wto, 11 Sty 2005, 13:03:39 CET

On Mon, 10 Jan 2005, Mateusz Kamiński wrote:

> zalecam najnowsze pakiety do Nvidii, mi pomogło (wersja z ac-ready)

Po instalacji X11-driver-nvidia z ac-ready (release 3) rzeczywiście
wróciło do normy.

BTW, po starcie mplayer mam komunikat:
xacodec: failed to dlopen /usr/lib/codecs/vid_iv41.xa while
/usr/lib/codecs/vid_iv41.xa: nie można otworzyć pliku obiektu
dzielonego: Nie ma takiego pliku ani katalogu
VDecoder init failed :(

To normalne?

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |