Odp: Problemy ze swithem

Zbigniew Kosowski kosowskz w wp.pl
Wto, 11 Sty 2005, 16:41:10 CET

Dnia 11-01-2005 o godz. 14:28 Zaren napisał(a):

> Mam serwer na PLD i jak dotąd gdy był hub wszystko działało jak powinno.
> Wymieniłem huba na switha i zaczęły się problemy... pojawiło się jak
> gdyby
> ograniczenie transferu ..?? Podczas przesyłania plików/filmów transfer
> jest
> cały czas mniej więcej równy 300k...
> Czy orientuje się ktoś w czym może być problem... uszkodzony swith ?? czy
> może jakieś ustawienia w PLD ??
>
> Pozdrawiam
> Karol

Właśnie na coś wpadłem!! Spróbuj poszukać gniazdka z napisem UP-LINK
na HUBie jak i na SWITCHU. Podejrzewam że takie gniazdko było na Hubie, ale nie ma na switchu.

SOLUTION :
Wepnij serwer w gniazdko na switchu o nazwie UP-LINK a stacje
w pozostałe. Jeśli nie ma takiego gniazdka na switchu to marne szanse że będzie chodzić szybciej.
Spróbuj wszędzie (komputery klienckie i serwer) ręcznie ustawić na karcie sieciowej prędkość na 100Mbit może się uda.
Słyszałem o problemach w komunikacji, gdy jedna karta jest ustawiona na 10Mbit a inne na 100Mbit. Takie rozwiązanie nie zawsze działa.

ZADANIE DOMOWE
Odpowiedz sobie na pytanie (przemyśl)jaki będzie możliwy transfer na kliencie, gdy huby bądz switche będą połączone o tak

wejście Internet
        | 10 portów |--->        | 10 portów |---->    ???Mbit

Pozdrawiam
Zbyszek

Hipnotyczny thriller o mocy skrywanych pragnień i potędze
seksualnych fantazji - "Tajemnica Aleksandry" na DVD i wideo.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D24447&sid=297