powazny problem

SUSZA susza001 w o2.pl
Śro, 12 Sty 2005, 10:25:26 CET

fizyczna próba na partycji mówi iz nie da sie operacji przeprowadzic
> co z tego ze pokazuje?
> zadko kiedy bledy sa na calej partycji - wtedy nic nie uratujesz.
> najczesciej sa uszkodzone poszczegolne bloki pod rzad - wtedy grunt to
> skopiowac tyle ile sie da (dd-kiem) na cos sprawnego, a nastepnie
> 'naprawic" i odzyskac z tego tyle ile sie da na poziomie systemu plikow.
>
> Ostatnio sam to przerabialem ;)
> z 30GB partycji u mnie dd wskazywal bledy na kilku GB w srodku. po
> naprawieniu udalo sie odzyskac jakies 12GB danych, czesto jednak bez
> nazw plikow/katalogow. Ale lepszy rydz... ;)
przyznaje sie iż marna szansa na odzyskianie danych gdyz nie jest to pirwsza usterka z jaką się spotykam ale......

dd_rescue skopiował cala partycje
ale boli mnie to iz bad jest chyba na sektorze zerowym ( oj chyba dysio na gwarancję )
ale po pierwszej probie xfs_repair wyszlo na to iz nic poza lost&found nie ma na partycji

formatowanie pod windą nie chce przejsc, czas na pqmagic

a co do tego odzyskiwania na poziomie systemu plikow to jak to ugrysc czego uzyc

skromny uniżony sługa
                    JACA