htb vs iptables

Radosław Luczko luko w munet.eu.org
Śro, 12 Sty 2005, 17:46:17 CET

Witaj pld-users-pl,
      Mam  dość  nieciekawy  problem,  a mianowicie jakoś nie potrafię
      pogodzić ze sobą iptables i htb, w związku z tym proszę jakiegoś
      experta  coby  zerknął  na  moje wypociny i powiedział mi co źle
      robie.
      http://www.munet.eu.org/htb-reg1.txt   -  tak  przedstawia  się
      pierwsza  wersja  oich  regów  która na chłopski rozum miała być
      dobra ... niestety taka nie była gdyż nie znaczyła p2p :|
      http://www.munet.eu.org/htb-reg2.txt  -  to są aktualnie używane
      p2p   świetnie  znaczą  i  kolejkują  co  do reszty to nie bardz
      jestem  przekonany,  w  kazdym  bądź  razie jeszcze nikt się nie
      skarżył z sieci.
      http://www.munet.eu.org/htb-eth0.txt                           i
      http://www.munet.eu.org/htb-eth1.txt  to skrypty htb chyba dobre
      :), dla pierwszych regow mialy jeszcze filtry wylapujace mark na
      pakiecie.

      Ludzie zerknijscie i pomużcie bo mi już rece opadają.

Pozdrawiam,
   Radoslaw Luczko
   gg:421093
   mailto:luko w munet.eu.org