backup/archiwizacja danych ze stacji roboczych

Morales morales w rssystem.pl
Śro, 12 Sty 2005, 23:20:28 CET

Un dia un hombre llamado Paweł tenia una idea:

> witam,
> szukam najlepszego rozwiazania na archiwizacje danych z kilku
komputerow
> w jedno miejsce na jeszcze serwerze z PLD.
> zastanawiam sie czy instalowac soft na stacjach klienckich (windows)
> czy na serwerze (PLD)
> danych jest dosc duzo (kilkadziesiat gigabajtow), wiec
> chodzi mi o rozwiazanie, w ktorym co 24h beda kopiowane
> tylko zmienione pliki. nie ma sensu meczyc twardych dyskow i zapychac
siec
> danymi, ktore na serwerze juz sie znajduja.
>
> co byscie mi polecili?
> [...]
Ja robię zrzutkę przez rsync. Synchronizuje mi zawartość katalogów i
dogrywa tylko to co się zmieniło. Ale nie wiem jak to działa z
windowsami. Ja to robię tylko pomiędzy PLD.

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales  	GG 551597 	UIN 99410269