backup/archiwizacja danych ze stacji roboczych

Morales morales w rssystem.pl
Śro, 12 Sty 2005, 23:33:16 CET

Un dia un hombre llamado Paweł tenia una idea:

> witam,
> szukam najlepszego rozwiazania na archiwizacje danych z kilku
komputerow
> w jedno miejsce na jeszcze serwerze z PLD.
> zastanawiam sie czy instalowac soft na stacjach klienckich (windows)
> czy na serwerze (PLD)
> danych jest dosc duzo (kilkadziesiat gigabajtow), wiec
> chodzi mi o rozwiazanie, w ktorym co 24h beda kopiowane
> tylko zmienione pliki. nie ma sensu meczyc twardych dyskow i zapychac
siec
> danymi, ktore na serwerze juz sie znajduja.
>
> co byscie mi polecili?
> [...]
Jednak żartowałem. Rsync jest fajny, ale ja robię zrzutkę tylko pomiędzy
serwerami, więc odpalam to z crona. A Ty musiałbys chyba ręcznie z
każdego komputera to odpalać, więc to do bani rozwiązanie. To już lepiej
uruchamiać jak najwięcej programów przez sambę. Ja wrzuciłem wszystko co
sie dało na serwer. Przy ręcznych zrzutkach można sobie w torbe strzelić
:P
No chyba, że stacje robocze chodzą 24h

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales  	GG 551597 	UIN 99410269