Problem z dyskami

mailinggrup@o2.pl mailinggrup w o2.pl
Czw, 13 Sty 2005, 21:33:19 CET

Krystian T napisał:

> Ja miałe coś podobnego na abit bp6, ale tam było więcej
> kontrolerów. Instalator i zainstalowane pld widziało dyski we
> właściwej kolejności, ale liveCD już miał odwrotnie. Tu na liście
> dowiedziałem się (ZTCP), że kolejność ładowania modułów ma
> znaczenie.
> A generalnie to jakbyś podał co to za sprzęt i... to było by
> łatwiej.

Mój sprzęt to płyta Gigabyte 7VT880L PT880. Mam na niej dwa
kontrolery Serial ATA i dwa IDE. Moje dwa dyski podłączone są do
pierwszego kontrolera IDE.

Ukazał się jednak kolejny problem. Otóż LILO podczas uruchamiania
systemu wywala coś takiego:

L1 L1 L1 ...

I tak dalej. Powinno być wszystko dobrze, ale sądzę, że coś jest
pokopane z tymi kontrolerami bo na innym komputerze tak samo
instalowałem i było ok. Może w biosie coś pokopane?