Problem z dyskami

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 13 Sty 2005, 21:55:16 CET

> Ukazał się jednak kolejny problem. Otóż LILO podczas uruchamiania
> systemu wywala coś takiego:
>
> L1 L1 L1 ...
>
> I tak dalej. Powinno być wszystko dobrze, ale sądzę, że coś jest
> pokopane z tymi kontrolerami bo na innym komputerze tak samo
> instalowałem i było ok. Może w biosie coś pokopane?

Zobacz po wlaczeniu kompa w tabelce po tescie pamieci, ktore dyski bios
widzi jako pierwsze, SATA czy IDE. Zobacz w biosie czy nie ma mozliwosci
wyboru ktore maja byc widziane jako pierwsze. Jak juz bedziesz wiedzial
jaka jest kolejnosc, taka sama musisz dac potem w systemie i w initrd
(kolejnosc ladowania modulow). Jezeli masz L1 itd to najprawdopodobniej
bios np widzi SATA jako pierwsze i z niego probuje startowac podczas gdy
ty lilo zapodales na IDE (albo na odwrot).

M.