Problem z dyskami

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 13 Sty 2005, 22:49:15 CET

Dnia 13-01-2005, czw o godzinie 21:33 +0100, mailinggrup w o2.pl
napisał(a):

> Mój sprzęt to płyta Gigabyte 7VT880L PT880. Mam na niej dwa
> kontrolery Serial ATA i dwa IDE. Moje dwa dyski podłączone są do
> pierwszego kontrolera IDE.

To by pasowało do tego co było u mnie. Bp6 ma dwa wolniejsze i dwa
szybsze IDE. Sprawdź kolejność ładowania modułów (w initrd?),
ewentualnie w biosie chyba jest opcja z którego kontrolera ma startować
najpierw (nie jestem pewien czy to ma znaczenie, ale nie zaszkodzi)
Krystian T

        "errare humanum est..."