200501132242.06881@slaptop.ed.pl

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 14 Sty 2005, 09:37:52 CET

Dnia pią 14. stycznia 2005 09:00, Marcin napisał:
> No właśnie problem polga na tym że depmod -a nic nie wypluwa :)))
> próbowałem mu zamiast na akran do pliku wynik przekierować... plik pusty
> i co teraz?
Zajrzyj do /etc/sysconfig/system. Poszukaj linijek:

# Run depmod at startup ?
# Values:
# yes/no        - as usually
# ifmissing     - if modules.dep is missing
RUN_DEPMOD=ifmissing

Na początek możesz ustawić RUN_DEPMOD=no (chociaż to nie jest rozwiązanie
problemu, a jedynie zaślepka). Tylko pamiętaj teraz, że jak będziesz
dodawał/usuwał moduły, to musisz ręcznie depmod -a zrobić (przy instalacji
/ update kernela to się robi automatycznie).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498