Poldek

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Pią, 14 Sty 2005, 17:56:31 CET

Witam serdecznie.

Mam następujące dwa pytania:
1) Czasami poldek wypisuje magiczne "Wystąpiły błędy podczas
instalacji". Świetnie, ale o jakie błędy tu chodzi? Jak podejrzeć ich treść?

2) W systemie miałem kilka przesiadek pomiędzy architekturami i586, i686
oraz athlon. Czy da się sprawdzić paczuszki zainstalowane w systemie pod
kątem ich pochodzenia? Chcę ustalić na jaką architekturę były budowane
określone pakiety zainstalowane w systemie.

Pozdrawiam :)

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]