oocalc

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Sob, 15 Sty 2005, 11:47:35 CET

Jacek Rembisz wrote:

> Czy może mi ktoś powiedzieć,
> jak przemówić do oocalc-a, żeby raczył
> pokazać ukryte wiersze.
>
> Zaznaczyłem kilka wierszy, klik prawym guzikiem,
> opcja "Hide" i nie widać ich, fajnie.
> Ale w drugą stronę nie działa.

OpenOffice.org 1.1.4 z ux.pl (nie pldowy). specjalnie przetestowalem:
20 wierszy, zaznaczylem kilka dalem ukryj, znikly. zaznaczylem dwa
wiersze, pomiedzy ktorymi byly te ukryte. dalek pokaz, i sie z powrtoem
pokazaly.
wniosek: albo problem byl w 1.1.3, albo to jakis problem z wersja pldowa

> Pojawia się opcja "Show" pod prawym guzik,
> ale jej wybranie niczego nie zmienia.

hm, u mnie pod rmb nic nie ma takiego do chowania/pokazywania wierszy.
wchodzilem w format -> wiersz -> (ukryj|pokaz)

> openoffice-1.1.3-3

1.1.4 z ux.pl

	MySZ

--