Chkrootkit ostrzerzenie

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Nie, 16 Sty 2005, 11:21:29 CET

Witam.

Odebrałem dzisiaj wyniki analizy z chkrootkit i znalazłem w nich coś
takiego:

Checking `lkm'... You have    11 process hidden for readdir command
You have    11 process hidden for ps command
Warning: Possible LKM Trojan installed

przeskanowałem porty nmapem 0-65535 i nic poza usługami które mam
zainstalowane się nie zgłosiło. Sprawdziłem wynik lsof. Nic podejrzanego
też nie stwierdziłem. Co o tym myślicie ? Jest jeszcze coś na co
powinienem zwrócić uwagę ?

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer