problem z duza partycja

ZreZur zrezur w o2.pl
Nie, 16 Sty 2005, 13:40:52 CET

Witaj pld-users-pl!

  googlowalem,
  parametry:
 -  jeden dysk ide 160 GB, zalozona na nim jedna partycja w systemie
  plikow   FAT32
 - system to pld 1.0 z jajkiem 2.4.19-2.8 (wiem ze jest starsze niz
polowa osob na tym swiecie)
 - plyta glowna jakas ECS z 2002 roku

 df -h pokazuje ze 101 GB jest zajete, a 48 GB jeszcze wolne, ale dzieja
 sie dziwn rzeczy teog typu, mam 2 katalogi: sad1 i sad2.
 gdy skopiuje katalog sad1 na ta duza 160 GB partycje to polowa plikow
 katalogu sad1 posiada dlugosc pliku rowna 0 bajtow
 gdy skopiuje na ta partycje pozniej katalog sad2, to po tej operacji
 wsyztkie pliki w sad1 sa "wyzerowane", oraz znowu okolo polowa plikow
 w sad2 jest tez wyzerowana, czego to jest wina?

--
Pozdrowienia,
 ZreZur                          mailto:zrezur w o2.pl