Gdzie jest kulka czyli problemy gryzoni

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 16 Sty 2005, 15:17:30 CET

Witam

Właśnie podłączyłem sobie (wreszcie) swoją ulubioną myszkę (4D Web
Cruiser, z kulką zamiast kółka) i jest mi smutno :(

Otóż kiedyś (w czasach Ra) ta myszka działała ślicznie - tzn kulka
skrolowała okna w obu kierunkach. W tej chwili skrolowanie jest, ale
tylko góra-dół, zamiast skrolowania w poziomie robi mi ona coś
dziwnego... tzn JAKIEŚ rzeczy z siebie wydziela, ale nic ze skrolowaniem
nie ma to wspólnego. W xorg.conf mam:

Option    "Protocol" "ImPS/2"
Option    "Device" "/dev/input/mouse0"
Option    "Buttons"       "7"
Option    "ZAxisMapping"  "4 5 6 7"

Ta sama konfiguracja (tyle ze na PS/2 a nie USB) kiedyś działała. Tu mam
problemy zarówno przy USB jak i PS/2

Ktoś coś wie na ten temat?

ethanak